Mijn bestelling is incompleet geleverd

Heb je een bestelling geplaatst voor meerdere producten? Het kan zijn dat het in delen wordt geleverd. Bijvoorbeeld omdat er een product niet op voorraad is. De kans is groot dat het missende product alsnog wordt geleverd. Heb je maar één Track & Trace code gekregen of wacht je al een tijd op het missende product? Neem dan contact met ons op.

Het product is met schade geleverd

Het is natuurlijk niet de bedoeling om een beschadigd product te leveren. Wij willen je vragen om hierover zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, zodat wij samen kunnen kijken naar een passende oplossing.
Klachten met betrekking tot cosmetische schade worden enkel in behandeling genomen indien de schade duidelijk waarneembaar is op een afstand van minimaal 1 meter onder normale gebruikscondities van het product. Deze cosmetische schade (bijvoorbeeld kleine krasjes) is product afhankelijk. 

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

Onze excuses voor het ongemak. Een foutje is menselijk en kan wel eens gebeuren. We verzoeken u direct contact met ons op te nemen. U mag het ongebruikte en onaangebroken artikel naar ons terugsturen en hierbij aangeven dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen (hiervoor kunt u het retourformulier gebruiken). Als u het juiste artikel alsnog wenst te ontvangen, willen we u vragen hier met ons contact over te nemen zodat wij een nieuwe bestelling voor u kunnen aanmaken.

Retourformulier (Formulier voor herroeping)


Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?

Er zijn een paar dingen die je kunt doen.

1. Bekijk de Track & Trace code van je pakket 

Je vindt deze in Mijn Account of in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

2. Controleer het bezorgadres

Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

3. Controleer je mail 

Heb je een bericht van het verzendbedrijf ontvangen? Misschien is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Weet je nog niet waar je pakketje blijft? 

Wacht nog even af, want misschien is je pakket vertraagd. Er is 80% kans dat je je pakketje dan alsnog de volgende dag in huis hebt. Heb je hem na 5 dagen nog niet ontvangen? Neem dan binnen 21 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag contact met ons op. We zoeken graag samen naar een oplossing. Indien je na 21 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag contact met ons op neemt over een niet ontvangen pakket kunnen we jouw claim helaas niet honoreren.